Just NU. Stress oijoijoij.

Det enda programmet jag hade för idag var att ringa till läkaren. Det gick på 5 minuter. Känns skönt att klockan inte ens är två på dagen och man är helt fri.

Bestämde mej för att kolla igenom förhands uppgifterna till de skolor jag tänkt söka. Det är kulturproducet-linjen på metropolia, taidekoulu MAA och Taik som gäller.
Herrejestas.
Till taik och metropolia har jag två veckor tid, Maa lite på en månad.
2 VECKOR!?
panik
idée torka....totalt.


Va fan ska man nu sen hitta på som skall vara super extra och speciellt. Hur väcker man tankar, känslor o andra människors intresse? Dessutom kan arbetet inte bara vara väl igenom tänkt utan också väl utfört. Jag känner inte att jag skulle ha tid för nåndera. Dessutom är det ju flera uppgifter som skall göras och funderas fram.
hohhoh.
De e skrivuppgifter också. Hatar o beskriva mina arbeten.

Håll tummarna uppe för att jag kommer på en massa fantastiska idéer just NU,
så att jag hinner göra någo klart o.



Mårgondagens program: Arbetsförmedligen. Arbetslöshetsunderstödellervadenusenheter.....
Stor point med de o... Söka jobb bara för att kunna fara till läkaren och söka lapp för sjukledighet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0