Boracay, 2 veckor kvar.

Vi kom igar till Boracay.
Pa tisdagen flog vi fran Phuket via Kuala Lumpur till Manila.
Fick igen rulla runt i rullstol langst flygfaltena :).
En natt i min favort stad; Manila, sen pa margonen flyg darifran... nanstans. Darifran akte vi minibuss i 1,5h till en hamn varifran vi akte bat till Boracay.
Vi har helt mysigt rum med eget kok och terass. Blev lite bortskamda av den stora lagenheten/huset i Phuket.
Forsta dagen har gick at att sova sova sova, har inte haft tid med sant pa typ en vecka!
Sista veckoslutet i Phuket firades pa Phiphi-islands, o sen var man ju tvungen att fara till stamkrogen for att saga farval o sant. Sa da hinner man inte sova.
Idag har vi bara legat pa stranden, efter att vi letat fram ett apotek.
Mina tillbehor for att putsa saret pa benet borjar ta slut sa jag for ivag for att kopa nya. Tycktes ga helt ok, anda tills de skulle annvandas. Jag hade koppt skummande decinfierings medel (??) och skit bandage.
Mast kolla efter ett annat apotek imargon.
Men ja, Boracay. Har e de nog snyggt. Ganska mycket turister, men inte sa mycket vasterlanningar. Mest asiater av olika slag. 4 km lang sandstrand med vit sand, turkost vatten och palmer, heter white beach. Vi ska nog i nagot skede ta en tuktuk till en annan strand som enligt ryktena borde vara fullproppad med fina stora snackor.
Hoppas saret pa benet skulle torka sa smaningom sa att jag ennu skulle fa simma under resan.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0