5 januari 2012 kl.06:08

Väckarklockan ringer först 07:30, men här sitter jag.

Har massvis att göra idag!:
-gå till apoteket och söka mina A+B hepatit spruta
-gå till hälsocentralen för att stickas med sprutan
-gå till banken
-åka till centrum ---> forex och växla pengar
-söka efter ett så billigt men så stort minneskort som möijligt till min kamera
-ut och äta har jag hört att det ska bli ;)
-och sist men inte minst: kaffe med malin som man inte sett på en bra stund.


Vi hade i tisdags ett mindre lyckat besök till forex. Vi hade bestäld Baht till Thiland och Peson till Filippinerna för ca 3 veckor sedan. Men vi blev meddelade att Filippinska peson är typ slut i hela världen, kan det gå så?? Tanten bakom disken gav oss magert hopp om att det kanske skulle komma i nästa beställning, hon lovade ringa oberoende nästa dag. Ingen ringde. Så jag ringde dem och fick höra att dom har såååå bråttom och därför har ingen ringt mig. Men (tack o lov) var pesona påkommande, så det var bara att komma efter dem på tosdagen.
Tur att dom kom, för jag behöver definitivt inga mer stress objekt före resan, hoppar ren annars o runt vaggarna hit. :/

4 nätter kvar före resan!!!


kayangan lake på coron island i philippinerna (bilden från weheartit.com)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vitsit va de ser ljuvligt ut!

2012-01-06 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0