semester

Det var faktiskt en bra fest pa fredagen! Skont stalle helt vid stranden, bra musik och salskap :).
Lite yrandes blev det ju sen till slut, men det har resulterat ti mycket skratt efterat.
Nar jag kom ner pa margonen markte jag spar efter motorcyckel hjul over hela vardagsrums golvet. Det visade sig att en av mopona hade gomts pa innergarden pa smatimmarna. Sakert verkade de som varldens basta idee just den stunden.
"Tyvarr" hade jag inte kamera med mig sa inga bilder darifran kommer att komma.

Igar var vi till Paradice beach. Super kurvig vag me branta backar.
Jatte snyggt nar vi val kom fram. Pojkarna fo o snorkla o ja lag o kokade i solen, efter som ja ju inte kan simma fo benet. Dar lag jag i atminstane tva timmar och resultatet marktes hemma pa kvallen. Jag hade brant mig, ordentligt. Bade magen och ryggen illroda och vattenblasor pa axlarna.
Hur lyckas jag???
Idag har jag luggit inne hela formiddagen och smorjat mig med aftersun.
Bra att jag kan ta ut allt ur en semester :D.
Fail.

Snart igen till lakaren (gar dit dagligen).
Hoppas jag skulle fa bandaget bort innom en vecka sa att jag inte behover bekanta mig med filippinska halsovarden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0