förändring


Förr var kaffe och en mårgon cigg det bästa jag viste. Det var något man måste ha, ifall man ville ge dagen en chans att bli någorlunda hyfsad. Skönt att röka en tubb och ha 5 minuter för sig själv, då funderar man som bäst.
Men en ändring har skett. Jag har inte rökt en enda tobak på... tjaa, 3 eller 4 veckor. Har smakat två bloss för någon vecka sedan. Det har förändrats. Tobak smakade skit och luktar ennu värre. Samma har hänt med mitt kaffedrickande. Jag en kopp varje dag på jobbet, men ärligt talat så smakar det kattpiss. Kokade här hemma också för någon dag sedan och det blev helt hemsk. VAFAN !?
Alkohol sjunker inte heller lika bra som förut. Minns inte när jag senast skulle ha varit redlöst berusad. Kanske det endå är en bra sak. Dethär känns väldigt konstigt.
Borde kanske hitta nya vardagliga rusmedel? Finns det några fler än de tre nämda ovan, pluss godis och glass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0