Onsdags fundering.

Det är ganska intressant att fundera tillbaka, hur såg mitt liv ut för ett år sedan på olika plan?

oktober 2010: Hade just flyttat hemmifrån. Ack den ljuva frihetskänslan, man kunde göra vadsomhels närsomhelst. Hade jobbat nu i några månader, men det kändes inte riktigt bra ennu. Körde omkring och träffade vänner flera gånger i veckan om inte varge dag. Singel liv.

oktober 2011: Bor i min andra bostad, i en ny stad. Samma jobb som förr. Rutinerat liv. Har stora planer, som faktiskt tycks bli verklighet (tro det eller ej!). Feber efter eget hus och hund. Träfar vänner kanske en gång i två veckor, det bara blir så. Överväger var tredje vecka att sälja bilen. Har underbar pojkvän.

Jag inser att jag skuttat in i ekorrhjulet som kallas ''vuxenliv''.
Kanske de endå blir helt okej till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0