Morot, Pippi Långstrump eller Lilla My.

Såhär röd är man då nuförtiden.
Just när jag fått fram min naturliga kopparblonda nyans på håret (efter mycket hårt arbete och ett par besök hos frisören).
Det är inget fel på den färgen.
 Men jag hade liksom 1000 olika nyanser och ränder i håret efter så mycket blekning. Blev trött på det råddet, gick till butiken och köpte hårfärgen.
Nu är man fast i den onda cirkeln igen.
Har färgat mitt hår en gång i en/två månader nu under 6år (oregelbundet färgande har skett sedan jag var 8år), men förra våren fick jag nog.
Så jag har inte färgat håret på nästan ett halft år.... förutom sen igår.
Känslorna är blandade mellan att man känner sig misslyckad och svag för frestelser, men o andra sidan är jag glad över min nya färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0