en underhyresgäst.

Jag har upptäckt en objuden gäst. Tack gode gud inte inne i lägenheten, utan i min bil. En liten spindel har byggt sitt nät fast i min vänstra backspägel. Där har han bott nu i ungefär 2 månader. Ibland söndrar jag hans hem då jag torkat bort imman från sidofönstret, men på eftermiddagen märker jag att han tappert byggt ett nytt. Såhär håller vi på. Fastän de nu varit kallt om nätterna under veckoslutet, så fanns min kompis där igen för att hälsa mig god måndags mårgon. :)

(fick inte själv taget en ordentlig bild på min filur, så jag tog bilden från weheartit.com)


Tydligen är jag populär bland diverse insekter. Här är en bild på ett bo som en geting byggde i mina byxor då de var ute på tork i somras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja har nog bara en backspegel på min bil men sidospeglar har ja 2 :D

2011-10-04 @ 20:52:43
Postat av: Anonym

niin siis joo Molly kiittää ja kuittaa....

2011-10-04 @ 20:53:32
Postat av: Ida

Hahaha, ja just de! ja satt o grubla en stund över att va de kallas, men där kom e rätta svare :)

2011-10-04 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0