44 nätter kvar!! :)

Lite på en månad kvar, sen bär det av!
Helst sjukt spännande!
Ennu mer nervös blir jag när jag börjar inse hur mycket jobb resan innebär och hur mycket som kan gå snätt...

Vi var i onsdags till Filippinernas ambassad i Helsingfors för att söka visum.
Det sket på sig.
Vi är på resa 60-70 dagar, tanten sa att dom bara kan ge visum upp till 59 dagar. Tack så satan.
 

Så plan B: 20 dagar i Filippinerna - 30 i Thailand - 20 dagar i Filippinerna.
Lite dyrare o lite mer att flyga.
Men häldre det än att lägga allt hopp på att deras pappersbyråkrati fungerar perfekt. Vilket jag inte tror att den gör.

Så nu är det bara att skaffa biljätterna till Phuket, vaccineringen och packa väskan ;)


IiiiiiiiikShitShitShit!!! Helt super nervös!
Det kommer att bli det bästa/största äventyren någonsin om allt går bra!


Kalendern på väggen.




Men en sak som jag inte hade tänkt på.
Att säga upp mig på jobbet. Jag har lekt med tanken redan länge. Nu när det blir påriktigt av känns det helt hemskt...
Måste förklara situationen för alla föräldrar som frågar. ....och berätta för barnen.
Jag tror en och annan tår kommer att falla den sista veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0