prova gamla kläder..

Jag gick igenom mina kläder och kollade lite vad man skall ta och inte ta med sej på resan.
Då nådde jag ett par gamla shorts. Dom shortsen är typ 5 år gamla och inte töijt ut en millimeter! Så jag brukar använda dom som måttband, typ ''har jag i år större rumppa än förra sommaren?''.
För två-tre år sedan var dom ganska tajta. Förra året blev jag sååå glad när dom satt super löst och krävde bälte! .....inte mera, BRA ATT JAG FICK KNAPPEN FAST!
Hui, en liten kropps-relaterad-depression-session satt igång. Och inget hjälper lika bra som choko om man är deppig :) ....det kanske inte hjälpte mitt midje mått men skit i det!

Jag tar med shortsen i varje fall ihopp om att jag krymper under resan.





''Vardagens små dramatiska ögonblick.''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0