23 December.

Det är en natt kvar till julafton. Ingen magisk känsla här inte.
Ingen snö och ruskigt väder.

Dessutom är det min första dag som arbetslös.
Inte en så befirande känsla som jag hade förväntat mig. Gårdagen var också lite deppig.
Barnen på jobbet hade pysslat ihop ett jättefint kort med allas handavtryck (förutom en, han tycker íngerfärger känns äckliga så han målade med pensel :D).

Lite spännande när man inte har någon aning om varifrån min nästa lön kommer.



Men allt stress åt sidan nu!

Imårgon bär det av att åka till mamma.
Sista gången jag kör bil i år, näst gång jag ser min spidermanmobil blir troligen först i mars.


Men nu tankarna mot mat och julklappar!
Inga stora överraskningar förväntas dock. Mammas julklapp till mig var pengar till nya glasögon och av pappa+famo+fafa fick jag pengar till en ny vinterrock.
Här hemma hade vi presentöppning redan i början av December.
Jag är så dålig med julklappar och hålla hemlisar!

Så, kort och konsist:
GOD JUL ÅT ALLIHOPA!


Finaste julkortet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0